Welcome to my blog!


wanna share something with all people in this world! =)

Friday 1 April 2011

salahkah aku bersikap sedemikian?

 
 
perlukah aku katakan apa yang tersurat dan tersirat?,
sedangkan aku tidak sanggup untuk berkata kata,
kerana mereka aku rela berdiam diri,
demi mereka juga aku sanggup untuk berdiri sendiri...
 
apa aku salah untuk tidak berkata kata?,
diam aku disangka lemah tak bermaya!,
sungguh kejam pemikiran mereka,
hingga sanggup menghakimi aku sedemikian rupa!..

sakit aku tahan demi melihat senyuman mereka,
luka yang pedih aku biarkan demi cintaku pada mereka,
ego jauh sekali ku lemparkan demi kasih mereka,
tanggungjawab aku pikul hanya untuk mereka...

sayang seribu kali sayang,mereka terlambat..
disaat saat terakhir baru muncul kesedaran dimata mereka,
betapa aku sanggup demi mengejar kasih dan sayang mereka, 
walau apa jua melanda aku tetap setia disisi mereka,
kekadang sakit dihina dan dihakimi mereka,
tapi demi cintaku pada mereka,
aku campakkan sejauh mungkin kesedihan yang ku rasa,
hanya untuk satu perkara....
KASIH,SAYANG,CINTA DAN DOA MEREKA!!