Welcome to my blog!


wanna share something with all people in this world! =)

Wednesday 21 September 2011

mengatur langkah demi langkah...

sekarang aku berada di sem 2..mungkin agak asing untuk aku jalani cara pembalajaran
sbg pelajar kolej...tp aku prcaya satu hari nanti aku mesti bole lakukan seperti biasa..
hari pertama masuk memang aku tak ada kawan..tp stelah 1mnggu lebih smakin hari 
semakin bertambah kawan2 aku...semoga mereka berkawan dgn aku dgn niat 
yg ikhlas..aminn.. =)
mungkin senang bila kita tgk org lain jadi seorg chef...tp hakikatnya tak senang untuk
berada ditempat seorg chef..byk cabaran yg menanti..semoga aku dpt belajar 
menjadi seorng perempuan yg tegar dan kuat..sbb brada di dlm industri masakan
sgt2 mncabar diri masng...ada ms kita dipuji,ada ms juga kita dikutuk...
so dr skrg kena la blaja mnerime kutukan dn kritikan...
dan yg paling pnting niat kita berada di dlm industri masakan ni..
sbb aku nk jadi seorng yg berjaya,insyaallah!!! :)